Ideeën voor slimme ondernemers: De Sanitairkamer

Daniël vertelt op Marketingdenken enthousiast over het bedrijf dat hij bijna zes jaar geleden is begonnen. De Sanitairkamer in Harderwijk onderscheidt zich door de prijs-kwaliteitverhouding, de service, innovatie en inspiratie.

Offline en online beide erg belangrijk voor genereren business

Sinds hij zijn marketingactiviteiten voor de Sanitairkamer en het assortiment in de webshop heeft uitgebreid genereert hij meer business: meer klanten en meer omzet.

Hij zet in op online op het moment dat er behoeft is aan omzet. Zoals adverteren voor de webshop. Alle productpagina's worden doorgemeten. Zo weten ze precies welke producten goed verkopen en die zetten ze heel slim bovenaan op de website.

Offline zet hij in om zijn naamsbekendheid op en uit te bouwen. Regelmatig doet hij aan folderverspreiding om een nieuwe doelgroep aan te snijden. Voor mensen die zich offline, en vooral regionaal, oriënteren is dit een perfect middel. 

Uitstraling is key

Uitstraling is heel belangrijk in reclame en promotie. Je wilt laten zien wat je kan, betrouwbaar overkomen en aantonen dat je hoge service aanbiedt.

Uitdagingen

Wij vroegen Daniël: Hoe zetten zij marketing in? Wat werkt? En wat zijn hun uitdagingen op het gebied van online en offline marketing? En... wat zou hij met 1.000 euro reclamebudget doen? Een kijkje in de keuken en ... ideeën voor slimme ondernemers.