Ecommerce

ecommerce
Ecommerce

Online aankopen stijgt exponentieel

De groei van online aankopen stijgt exponentieel. Het afgelopen jaar maar liefst 16% en de verwachting is dat dit voorlopig nog wel doorzet. Booming business dus, een webshop. Alleen een webshop, voldoende voorraad en een logistieke partner zijn niet meer voldoende. Ecommerce staat voor steeds meer uitdagingen: van multiconnectiviteit (website optimaliseren voor gebruik op andere apparaten), geïntegreerde klantinformatie tot de return on investment van social media-activiteiten. Wij nemen je er graag in mee. Want vooral als zelfstandige winkelier online wil je het hoofd bieden aan de concurrentie van grote retailers. Echt, er zijn kansen genoeg. Als je ze maar pakt!

Vijf ondernemerstrends voor 2018

2018 staat alweer voor de deur terwijl je voor je gevoel net in 2017 zit. Je vraagt je af waar de tijd blijft. Wat je nog beter kunt doen is je afvragen wat de toekomst brengt en hoe je daar met jouw bedrijf op kunt inspelen. Vijf trends waar je als ondernemer mee aan de slag moet. Wij wensen jou fijne feestdagen!

Online marketing voor retailers; wat zijn de kansen?

Als retailer wil jij de consument bereiken. Maar hoe doe je dat effectief? In dit artikel vertellen wij je meer over de kansen en mogelijkheden die online marketing hierbij bieden. Want, of je je nu richt op volwassenen of kinderen, iedere doelgroep gebruikt het internet.

Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn webwinkel?

Je hebt een webwinkel. Alles klopt. Een frisse look. Toffe producten. Goede voorwaarden. Geen bezorgkosten. Alle betaalmogelijkheden. Toch zit je met je handen in het haar. De klanten blijven weg. Waar blijven ze? Hoe krijg je meer klanten naar jouw webwinkel? In deze blog zetten we een aantal aandachtspunten voor je op een rij.

Marketing rondom de feestdagen; dit kun je met je webshop doen!

Het is inmiddels alweer half november, wat betekent dat de feestdagen weer in aantocht zijn. De pepernoten lagen begin september al in de winkels en de kerstshows vliegen je om de oren. Laten we vooral één van de belangrijkste nieuwe feestdagen niet vergeten: Black Friday en Cyber Monday. Beiden overgewaaid vanuit de Verenigde Staten. De consument is klaar om bakken met geld uit te geven, maar hoe zorg je ervoor dat het in jou wordt uitgegeven?

Hoe online je fysieke winkel kan versterken

Wat zijn de mogelijkheden en beperkingen van ondernemers met een fysieke winkel? Durf jij ook verder te kijken dan de etalage, of blijf jij binnen je vertrouwde omgeving? In dit artikel gaan we in op de online mogelijkheden voor je fysieke winkel, die er voor kunnen zorgen dat niet de etalage, maar de horizon jouw nieuwe eindpunt is…