Emailmarketing

emailmarketing
Emailmarketing

Zorg dat mensen jouw emails niet willen missen

E-mailmarketing dood? Nee joh, nog nooit zo springlevend geweest. Want als mensen jou toestemming geven om ze jouw content te versturen, heb je al een streepje voor op andere partijen. Niet voor niets is een nieuwsbriefinschrijving voor veel bedrijven het belangrijkste conversiedoel. Welke technieken kun je inzetten om de open rate, klik rate of conversie rate van je e-mails te verhogen? Hoe zorg je ervoor dat je daadwerkelijk relevant voor de lezer bent? Wij delen kick-ass informatie en voorbeelden hierover, zodat mensen jouw email straks niet meer willen missen.

Ideeën voor slimme ondernemers: The Travel Company

The Travel Company Reisburo Etten-Leur is een bekend adres voor vele vakantiegangers en zakenreizigers. We spreken met Chantal Nieuwenkamp, office manager bij de Travelcompany en inmiddels al 20 jaar werkzaam bij het bedrijf. Wat doen zij aan marketing, wat werkt wel en wat is voor hen de grootste uitdaging.

Marketing rondom de feestdagen; dit kun je met je webshop doen!

Het is inmiddels alweer half november, wat betekent dat de feestdagen weer in aantocht zijn. De pepernoten lagen begin september al in de winkels en de kerstshows vliegen je om de oren. Laten we vooral één van de belangrijkste nieuwe feestdagen niet vergeten: Black Friday en Cyber Monday. Beiden overgewaaid vanuit de Verenigde Staten. De consument is klaar om bakken met geld uit te geven, maar hoe zorg je ervoor dat het in jou wordt uitgegeven?

Stappenplan: zo zet je een emailnieuwsbrief op

Het opzetten van een nieuwsbrief kan best lastig zijn. Je moet immers de juiste boodschap in het juiste jasje versturen naar de juiste persoon. Maar hoe zet je nu eigenlijk een perfecte nieuwsbrief op? En, waar dien je allemaal rekening mee te houden?

Email marketing in het MKB: BungalowSpecials succesvol in de praktijk

Email marketing inzetten is voor veel MKB-ondernemers een lastig onderwerp. Hoe zetten we e-mail eigenlijk effectief in? En, zitten onze (potentiële) klanten eigenlijk wel te wachten op informatie over ons bedrijf? Het antwoord daarop is simpel: Ja, alleen moet je goed nadenken over wat ze willen weten over je bedrijf. In de praktijk zijn er voldoende bedrijven die email marketing succesvol inzetten.

Waarom elke ondernemer een emailnieuwsbrief nodig heeft

Email marketing is een zeer krachtige marketingtool waarmee je jouw (potentiële) klanten direct kunt bereiken. Email marketing valt ook onder het kopje ‘direct marketing’ omdat je als ondernemer een directe contactmogelijkheid hebt met je doelgroep. In dit artikel geef ik je vier redenen waarom elke ondernemer een emailnieuwsbrief nodig heeft!