Huis-aan-huis

huis-aan-huis
Huis-aan-huis

Een middel met een bewezen hoog rendement

Een bedrijf dat wil groeien heeft nieuwe klanten nodig. En als je klanten hebt, wil je ze graag aan je verbinden. Huis aan huis reclame is een middel met een bewezen hoog rendement. 95% van alle Nederlanders leest wel eens een reclamefolder. Daarmee bereikt de onverminderd populaire folder 13 miljoen Nederlanders. Dit blijkt uit de NOM Folder Monitor 2017. Gemiddeld besteden mensen 17 minuten per week aan het lezen van papieren folders en 13 minuten aan het lezen van digitale folders. Als je als ondernemer aandacht wilt van de consument, hier moet je dus zijn. Je leest er alles over op deze pagina.

Niet alleen zichtbaar zijn, maar ook blijven. Zo doe je dat.

Je runt je bedrijf al een aantal jaar met succes. Je doet wel wat marketing-dingetjes en dat loopt best prima. Maar je hebt het idee dat er meer uit te halen valt. Hoe pak je dat aan? Stel jezelf de volgende vragen eens.

Psychologie in jouw winkel: jij bent de expert

Psychologie? Daar weet ik toch niks van? Misschien niet, maar je maakt er wel gebruik van. Bewust en onbewust.

In een serie blogs bekijken we waarom klanten bepaalde keuzes maken. En belangrijker: hoe ondernemers daar hun voordeel mee kunnen doen. Dit keer gaat het over hoe je jezelf als expert neerzet.

Ideeën voor slimme ondernemers: De Sanitairkamer

Daniël vertelt op Marketingdenken enthousiast over het bedrijf dat hij bijna zes jaar geleden is begonnen. De Sanitairkamer in Harderwijk onderscheidt zich door de prijs-kwaliteitverhouding, de service, innovatie en inspiratie.

Ideeën voor slimme ondernemers: zes tips voor een goede folder

Een goede folder kan je veel klanten en dus omzet opleveren. Maar wat is een goede folder? In deze animatie geven wij je zes belangrijke tips.

Ideeën voor slimme ondernemers: Tuincentrum de Nieuwstad

Martin vertelt op Marketingdenken enthousiast over zijn tuincentrum in Elburg. 35 jaar geleden begonnen zijn ouders als kwekerij. Dat werd later omgebouwd tot Tuincentrum de Nieuwstad, waarvan hij samen met zijn broer eigenaar is. Hij kent zijn klanten persoonlijk en gaat altijd op zoek naar juist dat ene artikel dat perfect bij zijn klant past.