Online-adverteren

online-adverteren
Online-adverteren

Een superleuke en transparante business

Online marketing zijn alle online activiteiten die je inzet om jouw bedrijf, producten en diensten onder de aandacht te brengen. De kunst is om de juiste mix van activiteiten te vinden die ervoor zorgen dat jouw doelgroep geïnteresseerd raakt en zelfs koopt. Het mooie van online marketing is dat het goed meetbaar is. Je weet precies wat elke geïnvesteerde euro je oplevert. Op deze pagina vind je alle artikelen die gaan over zoekmachine-optimalisatie, Google AdWords, banners in elke vorm, email marketing en social media. Het is een superleuke business. Continue in ontwikkeling en transparant.

Psychologie in jouw winkel: het effect van schaarste

Psychologie? Daar weet ik toch niks van? Misschien niet, maar je maakt er wel gebruik van. Bewust en onbewust.

In een serie blogs bekijken we waarom klanten bepaalde keuzes maken. En belangrijker: hoe ondernemers daar hun voordeel mee kunnen doen. Dit keer hebben we het over schaarste.

Ideeën voor slimme ondernemers: De Sanitairkamer

Daniël vertelt op Marketingdenken enthousiast over het bedrijf dat hij bijna zes jaar geleden is begonnen. De Sanitairkamer in Harderwijk onderscheidt zich door de prijs-kwaliteitverhouding, de service, innovatie en inspiratie.

Vertaal je fysieke folder door naar een digitale folder

Als ondernemer verspreid je wel eens een folder. Top, want een folder op laten maken, drukken en verspreiden is zo gebeurd. En je trekt er letterlijk mensen mee naar de winkel. Misschien denk je: 'digitaal is niets voor mij: teveel gedoe met design, veel te duur, onoverzichtelijk en ingewikkeld.' Maar dat valt echt mee.

Hoe krijg ik meer bezoekers naar mijn webwinkel?

Je hebt een webwinkel. Alles klopt. Een frisse look. Toffe producten. Goede voorwaarden. Geen bezorgkosten. Alle betaalmogelijkheden. Toch zit je met je handen in het haar. De klanten blijven weg. Waar blijven ze? Hoe krijg je meer klanten naar jouw webwinkel? In deze blog zetten we een aantal aandachtspunten voor je op een rij.

Marketing rondom de feestdagen; dit kun je met je webshop doen!

Het is inmiddels alweer half november, wat betekent dat de feestdagen weer in aantocht zijn. De pepernoten lagen begin september al in de winkels en de kerstshows vliegen je om de oren. Laten we vooral één van de belangrijkste nieuwe feestdagen niet vergeten: Black Friday en Cyber Monday. Beiden overgewaaid vanuit de Verenigde Staten. De consument is klaar om bakken met geld uit te geven, maar hoe zorg je ervoor dat het in jou wordt uitgegeven?