Social-media

social-media
Social-media

Perfect om mensen aan je te binden

LinkedIn, Twitter, Facebook, Snapchat, Google+, Periscope, Instagram… Je kunt zoveel social media inzetten om mensen te verbinden aan jouw bedrijf. Wat zijn de laatste trends? Wat kunnen ze voor jou betekenen? Hoe zet je ze in? Wij vertellen je er alles over. Vergeet nooit: social media zijn een middel om een relatie aan te gaan, ze zijn nooit het doel. Laat je dus niet gek maken. Begin bij het begin: welke social media gebruikt jouw doelgroep en waarom? Wáárom maak je reclame en wanneer is die reclame succesvol voor je? Dat is altijd het vertrekpunt.

Hoe maak ik gratis reclame? 5 manieren

Voor veel ondernemers is reclame maken een noodzakelijk kwaad. Zonder reclame komen er geen klanten, maar het kost natuurlijk wel geld. En dan moet de reclame zichzelf het liefst ook nog terugverdienen. Op de lange termijn kan het niet zo zijn dat reclame maken meer kost dan dat het oplevert.

Daarom is het goed om te kijken naar de dingen die je kunt doen zonder dat het veel aan investering kost. Of zelfs gratis in sommige gevallen.

Soms hoeft het helemaal niet ingewikkeld te zijn en kun je met simpele acties al leuk ‘aan reclame doen’.

Ideeën voor slimme ondernemers: The Travel Company

The Travel Company Reisburo Etten-Leur is een bekend adres voor vele vakantiegangers en zakenreizigers. We spreken met Chantal Nieuwenkamp, office manager bij de Travelcompany en inmiddels al 20 jaar werkzaam bij het bedrijf. Wat doen zij aan marketing, wat werkt wel en wat is voor hen de grootste uitdaging.

Ideeën voor slimme ondernemers: O’DADDY

Heb je weleens gekeken naar Rob’s grote tuinverbouwing? Dan komen de producten van O’DADDY je vast bekend voor. Rob Verlinden is namelijk ambassadeur van het merk O’DADDY. Patrick Sprang, directeur van O’DADDY BV, vertelt ons alles over hun producten en hoe ze zich bij een groot publiek bekend maken.

Marketing rondom de feestdagen; dit kun je met je webshop doen!

Het is inmiddels alweer half november, wat betekent dat de feestdagen weer in aantocht zijn. De pepernoten lagen begin september al in de winkels en de kerstshows vliegen je om de oren. Laten we vooral één van de belangrijkste nieuwe feestdagen niet vergeten: Black Friday en Cyber Monday. Beiden overgewaaid vanuit de Verenigde Staten. De consument is klaar om bakken met geld uit te geven, maar hoe zorg je ervoor dat het in jou wordt uitgegeven?

Hoe winkelen we in de toekomst?

De manier van winkelen verandert. Het aantal online verkopen neemt steeds verder toe. En winkeliers doen er alles aan om hier op hun manier mee om te gaan. Waar gaat dat naar toe? Hoe winkelen we in de toekomst? Stap in mijn tijdmachine. Op naar 2032!