Inspireren-en-leren

inspireren-en-leren
Inspireren-en-leren

Downloads

Deze pagina is bedoeld om te inspireren en om van te leren. Zo vindt je hier inspirerende quotes, maar ook hulpmiddelen waarmee je direct aan de slag kunt om de marketing van jouw bedrijf vleugels te geven. Bekijk onze instructievideo's of download onze e-books, samen halen we de marketingmaster in je naar boven.

Aan de slag met marketing - welk middel zet jij in?

Elke ondernemer pakt marketing op een andere manier aan. Vanuit gevoel, gedreven door de waan van de dag of aan de hand van een goed doordacht plan. Dat laatste klinkt geweldig, maar is vast veel werk. Of toch niet?

Zet je websitebezoeker aan tot actie - tips!

Logisch dat je bij conversie aan schoenenmerk Converse denkt, maar het is toch echt wat anders. Conversie is het uitvoeren van een bepaalde actie door een websitebezoeker.

Bijvoorbeeld het moment wanneer hij of zij zich inschrijft voor de nieuwsbrief, overgaat tot aankoop of een informatie-aanvraag doet. Wil je meer actie op je website en wil je van je bezoekers klanten maken? Lees dan de volgende tips.

Inspiratie: 4 succesvolle Nederlandse reclamecampagnes

Natuurlijk wil iedere ondernemer succesvolle reclamecampagnes maken. Maar het is niet vanzelfsprekend dat iedere campagne een goede is. Soms moet je iets nieuws proberen om erachter te komen of het jouw doelgroep aanspreekt. Ben niet bang om een gokje te wagen. Bij ondernemerschap hoort nou eenmaal onzekerheid. Wanneer je een beslissing neemt, is de uitkomst nooit 100% zeker.

Aan de slag met marketing - doelgroep in beeld

Elke ondernemer pakt marketing op een andere manier aan. Vanuit gevoel, gedreven door de waan van de dag of aan de hand van een goed doordacht plan. Dat laatste klinkt geweldig, maar is vast veel werk. Of toch niet?

In zeven stappen leggen we uit hoe je zo’n plan in elkaar zet. Dit is stap twee: jouw doelgroep vinden.

Aan de slag met marketing - doelstellingen bepalen

Elke ondernemer pakt marketing op een andere manier aan. Vanuit gevoel, gedreven door de waan van de dag of aan de hand van een goed doordacht plan. Dat laatste klinkt geweldig, maar is vast veel werk. Of toch niet?

In zeven stappen leggen we uit hoe je zo’n plan in elkaar zet. We starten bij het begin. Stap 1: doelstellingen bepalen.