PR

PR
PR

Wij zijn fan van relaties

“Het stelselmatig bevorderen van een relatie tussen een organisatie en haar stakeholders”. De definitie van pr die je op school uit je hoofd moet leren. Wij vergeten dat nooit meer. Wij zijn hier fan van, vanwege het woordje relatie. We willen allemaal een goede relatie met alle mensen die belangrijk voor ons zijn. Dat zijn niet alleen jouw klanten, ook jouw medewerkers, familie en andere beïnvloeders zijn van belang. En er zijn zoveel manieren om die relaties aan te gaan en te verbinden. Wij inspireren je graag met leuke guerrilla acties en vertellen je all there is to know about pr.

Psychologie in jouw winkel: jij bent de expert

Psychologie? Daar weet ik toch niks van? Misschien niet, maar je maakt er wel gebruik van. Bewust en onbewust.

In een serie blogs bekijken we waarom klanten bepaalde keuzes maken. En belangrijker: hoe ondernemers daar hun voordeel mee kunnen doen. Dit keer gaat het over hoe je jezelf als expert neerzet.

Van storyTelling naar storySelling

Je bent op een bruiloftsfeestje. Iemand van de bediening komt langs met hapjes. Op jouw vraag: “Ziet er lekker uit, wat is het precies?” krijg je een verlegen glimlach met “Dat weet ik niet precies, iets met vis geloof ik”.

Herkenbaar?

In een winkel of horecazaak reageren de meeste mensen geïrriteerd of op z’n minst verbaasd als medewerkers onvoldoende kennis hebben van hetgeen ze verkopen of serveren. En helaas komt dat vaak voor.

Boze klant is goud waard

Veel deelnemers in onze trainingen over klantgerichtheid antwoorden op de vraag “Wat vind je lastig in jouw dagelijks werk?” steevast: “Omgaan met klachten”. Klanten in winkels of gasten in de horeca worden met grote regelmaat als “lastig” bestempeld als zij iets melden waarover ze niet tevreden zijn. Zeker als zij dit doen op geïrriteerde of boze toon.

De kracht van mond-tot-mond reclame | Interview met KINGS Barbers Den Bosch

Een uniek concept kan ervoor zorgen dat je naamsbekendheid sneller groeit. Nog steeds is mond- tot-mond reclame één van de krachtigste marketingmethodes. In dit interview ga ik in gesprek met Pascal van Lith van KINGS Barbers, een men-only barbershop in het centrum van Den Bosch. Een verhaal vol met passie, geloof en doorzettingsvermogen.

Ideeën voor slimme ondernemers: The Travel Company

The Travel Company Reisburo Etten-Leur is een bekend adres voor vele vakantiegangers en zakenreizigers. We spreken met Chantal Nieuwenkamp, office manager bij de Travelcompany en inmiddels al 20 jaar werkzaam bij het bedrijf. Wat doen zij aan marketing, wat werkt wel en wat is voor hen de grootste uitdaging.